  • Data: 2007-05-09 13:59:15
    Temat: Re: Wygasla blokada, pieniadze nie pobrane
    Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Tomasz napisał(a):
    > aaa, czyli można powiedzieć, że blokada nie chroni w tym wypadku linii
    > lotniczych, tylko mnie, aby nie wydał pieniędzy które już nie są moje?

    ... oraz chroni bank, abyś nie mógł jednego dnia zrobić kilku zakupów na
    łączną kwotę przekraczającą saldo konta (zakładam brak możliwości debetu).

    Jeśli mimo wszystko wydasz pieniądze z nierozliczonej transakcji, to gdy
    sprzedawca się o nie upomni, bank prawdopodobnie i tak obciąży twoje
    konto robiąc saldo ujemne i niedozwolony debet.

    Blokada wygasła, bo czasem zdarzają się błędy i rozliczenie transakcji
    nigdy nie przychodzi, np. sprzedawca przeciąga twoją kartę, mamy błąd na
    łączach, sprzedawca przeciąga jeszcze raz, działa. Mamy wtedy dwie
    blokady, ale tylko jedno rozliczenie. Błędna blokada po paru dniach
    wygasa sama.

    Karol