    From: "Flashka" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wygodny kredyt hipoteczny
    Date: Fri, 26 Oct 2007 08:35:25 +0200

    > Do zrealizowania, pod jednym warunkiem: zabezpieczeniem
    > musi byc nieruchomosc oddana do uzytku. Wiec chyba odpada
    > (no chyba, ze masz inna).

    no tak, to odpada, ale chciałbym przypomnieć, że jest działka - duża i w
    bardzo atrakcyjnym miejscu, posiada znaczną wartość, więc z tego wynika, że
    powinienem szuka po pierwsze atrakcyjnego kredytu hipotecznego na "dowolny
    cel"

    > Niestety musisz brac kredyt stricte
    > budowlany. I nieprawda jest, ze z kazdej bzdury musisz sie
    > rozliczac. Procedury w ciagu ostatnich lat sie pozmienialy,
    > warto sie zapoznac.

    właśnie szukam, takich najbardziej liberalnych banków, jestem ciekaw jak to
    jest, czego bank wymaga w waszych kredytach i czy robi jakieś kontrole ?
    więc po drugie powinienem szukać ofert bez kontroli wydatków

    > Nieprawda jest takze, ze jesli budynek
    > ma czesc gospodarcza, to kredytu nie dostaniesz. Jednak
    > poniewaz nie napisales ani slowa o proporcjach, wiec tego
    > tematu rozwijac nie bede.

    to odpada, część komercyjna przeważa, gdy będę chciał wykańczać część
    mieszkalną, to wezmę na to kredyt typowo mieszkalny, jak wspominam o tym w
    PKOBP na twarzy pani od kredytów pojawia się jakiś grymas, kiedyś chciałem
    kupic dom z dobudówką komercyjną, normalnie szukali "dziury w całym" :)

    Czyli podsumowując mam tylko 2 wyjścia, mniej kłopotliwym dla mnie byłby
    "kredyt na dowolny cel".
    Czy są jakieś obiektywne serwisy do wygodnego porównania oferty kredytowej ?