  • Data: 2013-02-08 19:50:04
    Temat: Re: Wyjaśnienie zagadki
    Od: AP <###@###.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-08 17:58, osa pisze:
    > Wbrew temu co twierdziła panienka na czacie przelew zaplanowany został
    > zrealizowany bo najpierw wpadała kasa z lokaty.
    >
    > Wnioski:
    > 1. na czacie nie rozumieją prostych pytań
    > 2. jak jakimś cudem uda im się wyjaśnić małymi kroczkami o co chodzi to
    > i tak udzielają błędnych odpowiedzi.

    Wg mnie przyczyna leży trochę gdzie indziej:
    jedna sprawa to znajomość działania systemu bankowości elektronicznej
    (BE), a druga - centralnego systemu księgowego banku (CSK), który to tak
    naprawdę decyduje o kolejności księgowań.

    Domyślam się, że infolinia BE niezbyt wyznaje się na zasadach rządzących
    w CSK i stąd niewiedza na zadane pytanie.

    AP