  • Data: 2010-01-18 18:48:13
    Temat: Re: Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cos" news:hj29q8$1gso$1@news2.ipartners.pl

    > trzeba bylo sie nie zgadzac na przetwarzanie danych w celach
    > marketingowych i tyle...

    Wodzu złoty - nic takiego nie zaznaczałem!
    Dzisiaj byłem bombardowany 4 telefonami z zastrzeżonego numeru, na polską
    komórkę, która służy do odbierana hasełek SMSowsych i 2 na telefon
    stacjonarny (bramka voip) - również z zastrzeżonego brrrrr.
    Z tydzień temu w systemie mBanku zobaczyłem nad rachunkami jakiś reklamowy
    badziew odnośnie ubezpieczenia delfina, w którym była informacja, że za
    kilka dni jakiś ktoś będzie się ze mną kontaktował w tej sprawie.
    Zbagatelizował ów reklamowy bełkot i go usunąłem jak wszystkie marketingowe
    bełkoty widoczne w systemie transakcyjnym i się zaczęło.
    Mam nadzieję, że mam spokój po tym jak kulturalnie spławiłem panią po
    drugiej stronie słuchawki.