  • Data: 2010-01-18 19:59:37
    Temat: Re: Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wodzu złoty - nic takiego nie zaznaczałem!
    > Dzisiaj byłem bombardowany 4 telefonami z zastrzeżonego numeru, na polską
    > komórkę, która służy do odbierana hasełek SMSowsych i 2 na telefon
    > stacjonarny (bramka voip) - również z zastrzeżonego brrrrr.

    moze z citi dzwonili? do mnie dzisiaj zadzwonil jakis typ (podal sie za
    pracownika citi) i chcial wypytywac o dane osobowe w celu przekazania
    oferty; z natury NIE podaję swoich danych osobom dzwoniącym z
    zastrzezonego numeru, zwrocilem facetowi na to uwage, a on na to ze to
    nie wina banku tylko telekomu, ktory obsluguje bank, a w szczegolnosci
    centrale!

    --
    pozdrawiam
    RobertS