-
Data: 2010-01-18 20:28:54
Temat: Re: Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"RobertS" news:hj2eja$2b2l$1@opal.icpnet.pl
> > Wodzu złoty - nic takiego nie zaznaczałem!
> > Dzisiaj byłem bombardowany 4 telefonami z zastrzeżonego numeru, na
polską
> > komórkę, która służy do odbierana hasełek SMSowsych i 2 na telefon
> > stacjonarny (bramka voip) - również z zastrzeżonego brrrrr.
> moze z citi dzwonili? do mnie dzisiaj zadzwonil jakis typ (podal sie za
> pracownika citi) i chcial wypytywac o dane osobowe w celu przekazania
> oferty; z natury NIE podaję swoich danych osobom dzwoniącym z
> zastrzezonego numeru, zwrocilem facetowi na to uwage, a on na to ze to
> nie wina banku tylko telekomu, ktory obsluguje bank, a w szczegolnosci
> centrale!
Nie nie z City. Babeczka po przywitaniu się ze mną i zapytaniu czy ja to ja,
wyrecytowała mi formułkę, że dzwoni z mBanku, że jeżeli nie wierzę to mogę
sprawdzić na mLinii, że ona to ona itp. Potem przeszła do sedna sprawy i
zaczęła mi nawijać o ubezpieczeniu, że go nie posiadam i jako to "profity"
bym otrzymał jak by go miał - ogólna marketingowa papka dla naiwnych.
Podziękował, życzyłem miłego wieczoru i odłożyłem słuchawkę.
Dziwi mnie jednak ten numer zastrzeżony... i bombardowanie mnie telefonami
jak nie na komorę to na stacjonarkę - tak im plany sprzedażowe wyśrubowali
czy co? Jakiś czas temu bodajże mądrzy ludzie pisali na grupie, że mBank
telefoniczne wciskanie swoich ofert przekazał jakiejś zewnętrznej firmie -
chyba jest coś na rzeczy bo jak sięgam pamięcią wstecz, to z rok temu kiedy
zamawiałem na mLinii telefoniczną rozmowę z "mądrą głową" to ta "mądra
głowa" dzwoniła do mnie i na stacjonarny i na komorę z niezastrzeżonego
numeru.
No nic - ciśnienie mi już spadło :) Jutro jak nie zapomnę to zadzwonię na
mLinie i zobaczę czy da się stacjonarkę "wykurzyć" z ich systemu a numer do
haseł SMSowych podam zagraniczny - może będą mnie na przyszłość mniej nękać.
:)
PS.
Kiedy tak na te mBankowe telefony patrzę z dystansem to nie mogę pojąć
jednego - kiedy chodzi o sprzedaż produktu(ów) to są chęci i zapewne
pieniądze na nękanie klienta telefonami, których sobie nie życzy, ale jak
klientowi blokują kartę bo jest podejrzenie, że w bankomacie, w którym
wypłacał gotówkę jacyś źli ludzie coś doczepili to nikt nie raczy choć by
łaskawie wysłać SMSa informującego mnie o tym, że obecny delfin poszedł się
stukać. Przekonał się o tym w czasie tankowania na Neste - na szczęście
zawsze pogotowiu jest druga karta i gotówka, która w sytuacji podbramkowej
pozwoli zalać bak do pełna :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego