eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWykasowanie stacjonarnego w mBanku › Re: Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
  • Data: 2010-01-18 20:28:54
    Temat: Re: Wykasowanie stacjonarnego w mBanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "RobertS" news:hj2eja$2b2l$1@opal.icpnet.pl

    > > Wodzu złoty - nic takiego nie zaznaczałem!
    > > Dzisiaj byłem bombardowany 4 telefonami z zastrzeżonego numeru, na
    polską
    > > komórkę, która służy do odbierana hasełek SMSowsych i 2 na telefon
    > > stacjonarny (bramka voip) - również z zastrzeżonego brrrrr.

    > moze z citi dzwonili? do mnie dzisiaj zadzwonil jakis typ (podal sie za
    > pracownika citi) i chcial wypytywac o dane osobowe w celu przekazania
    > oferty; z natury NIE podaję swoich danych osobom dzwoniącym z
    > zastrzezonego numeru, zwrocilem facetowi na to uwage, a on na to ze to
    > nie wina banku tylko telekomu, ktory obsluguje bank, a w szczegolnosci
    > centrale!

    Nie nie z City. Babeczka po przywitaniu się ze mną i zapytaniu czy ja to ja,
    wyrecytowała mi formułkę, że dzwoni z mBanku, że jeżeli nie wierzę to mogę
    sprawdzić na mLinii, że ona to ona itp. Potem przeszła do sedna sprawy i
    zaczęła mi nawijać o ubezpieczeniu, że go nie posiadam i jako to "profity"
    bym otrzymał jak by go miał - ogólna marketingowa papka dla naiwnych.
    Podziękował, życzyłem miłego wieczoru i odłożyłem słuchawkę.

    Dziwi mnie jednak ten numer zastrzeżony... i bombardowanie mnie telefonami
    jak nie na komorę to na stacjonarkę - tak im plany sprzedażowe wyśrubowali
    czy co? Jakiś czas temu bodajże mądrzy ludzie pisali na grupie, że mBank
    telefoniczne wciskanie swoich ofert przekazał jakiejś zewnętrznej firmie -
    chyba jest coś na rzeczy bo jak sięgam pamięcią wstecz, to z rok temu kiedy
    zamawiałem na mLinii telefoniczną rozmowę z "mądrą głową" to ta "mądra
    głowa" dzwoniła do mnie i na stacjonarny i na komorę z niezastrzeżonego
    numeru.

    No nic - ciśnienie mi już spadło :) Jutro jak nie zapomnę to zadzwonię na
    mLinie i zobaczę czy da się stacjonarkę "wykurzyć" z ich systemu a numer do
    haseł SMSowych podam zagraniczny - może będą mnie na przyszłość mniej nękać.
    :)

    PS.
    Kiedy tak na te mBankowe telefony patrzę z dystansem to nie mogę pojąć
    jednego - kiedy chodzi o sprzedaż produktu(ów) to są chęci i zapewne
    pieniądze na nękanie klienta telefonami, których sobie nie życzy, ale jak
    klientowi blokują kartę bo jest podejrzenie, że w bankomacie, w którym
    wypłacał gotówkę jacyś źli ludzie coś doczepili to nikt nie raczy choć by
    łaskawie wysłać SMSa informującego mnie o tym, że obecny delfin poszedł się
    stukać. Przekonał się o tym w czasie tankowania na Neste - na szczęście
    zawsze pogotowiu jest druga karta i gotówka, która w sytuacji podbramkowej
    pozwoli zalać bak do pełna :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1