  • Data: 2009-04-28 11:52:52
    Temat: Re: Wykrakałem
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie kracz nie kracz bo sie-rozkraczysz.
    > W Europie pomalu wzbiera cicha panika, oczywiscie ze musi sie to odbic
    > na gieldzie. Najlpiej nie kupowac, trzymac szmal w pogotowiu.
    > Albo bedzie nowy dolek albo sie przyda szmal na nasz pogrzeb.

    tylko jaki szmal :-)

    Chińczycy się zielonych po cichu ale konsekwentnie pozbywają, zapasy złota
    im rosną
    gdzie jakieś nowe złoże w afryce sie znajdzie to oni jako pierwsi licytują,
    kupują prawa, nie dają sie przebić

    USD , Funt to sie zdewaluuje szybciej niż się możemy spodziewać,

    kiedys mi sie śmiać chciało a teraz widzę że Twoje srebra to wcale nie głupi
    pomysł