eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyłudzenia zwrotu 5% od AliorSyncRe: Wyłudzenia zwrotu 5% od AliorSync
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyłudzenia zwrotu 5% od AliorSync
    Date: Thu, 12 Jul 2012 23:05:10 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <jtne66$d5m$1@node1.news.atman.pl>
    References: <4ffc58db$1@news.home.net.pl> <jthshh$quk$1@inews.gazeta.pl>
    <jthtd4$3p2$1@inews.gazeta.pl>
    <4ffea3af$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@b...googlegroups.com>
    <jtm9m1$78c$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1342127110 13494 91.145.138.83 (12 Jul 2012 21:05:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Jul 2012 21:05:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <jtm9m1$78c$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:575722
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-07-12 12:42, neoniusz pisze:
    > W dniu 12.07.2012 12:28, luc pisze:
    >> O! Dziennikarze trafili na usenet:
    >> <http://banki.wp.pl/kat,6600,title,Zbieracze-wisiene
    k-wyciskaja-z-
    >> bankow-nawet-5-tys-zl,wid,14709745,wiadomosc.html>
    >>
    >> Wychodzi na to, że z co lepszymi pomysłami trzeba będzie uciec do
    >> TORa ;-)
    >
    > Cytaty glownie z trolla Leszka. Szkoda, ze oceniaja grupe po trollu.

    - Banki zadają sobie pytanie, po co bić się w kółko o tych samych
    klientów i podbierać ich sobie nawzajem - tłumaczy Sadrak.

    Jak z sieciami komórkowymi: starzy klienci niech się gonią, zrobimy
    dobrze tym nowym. Jeszcze się nie nauczyli, że trudniej utrzymać
    klienta, niż zyskać chwilowego. Ale dla nich sztuka jest sztuka...

    K.


    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1