    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyłudzenie?
    Date: Mon, 14 Jul 2003 08:02:03 +0000 (UTC)

    > Pytanie mam następujące:
    > Co takiemu kolesiowi można zrobić od strony prawnej i jakie są szanse,
    > że policja nie umorzy śledztwa? Czy zgłosilibyście to na policję na moim
    > miejscu? Czy uważacie, że policja dysponując numerem konta (mBank) jest
    > w stanie namierzyć taką osobę?

    Ja bym bezwzględnie zgłosił to na policję. Trudno powiedzieć czy nasz kochana
    policja nie oleje sprawy ze względu na małą kwotę jednostkową, ale warto
    spróbować. Ewentualnie zadzwoń do KG i dowiedz się czy nie można uderzyć
    bezpośrednio do jakiejś spec grupy do takich przestępstw. Kiedyś oglądałem
    program w którym występował policjant, który podobno zajmował się
    przestępstwami internetowymi i pokrewnymi, i deklaratywnie to była pełnia
    szczęścia.
    Napisałbym też reklamację do mBanku z opisem sprawy. Właścicielowi konta ktoś
    mógł zrobić głupi kawał i wysłać jego rachunek konta. Może właściciel konta
    po prostu zwróci kasę.
    Niezależnie od tego czy gnojek który wysyła takie maile podaje swoje konto,
    czy cudze, powinni go ścigać.

    Miłego dnia
    Tomek