    From: d...@p...onet.pl (Adam S.)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyniki finansowe Banku BPH po II kwartałach 2004 roku
    Date: 5 Aug 2004 18:49:02 +0200

    > Ja: Rozumiem, że za rejestrację obligacji zakupionych na rynku
    pierwotnym na
    > rachunku brokerskim BPH jest jakaś opłata?

    Ja: Jest Pani pewna?
    > Ona: Raczej tak.
    >
    > Tylko ja ciągle nie jestem pewien :-)

    Dobrze żeby trochę uściślić
    Podstawowe opłaty gdybyś się jednak zdecydował deponować są takie
    1. Opłaty za zdeponowanie papierów na rachunku faktycznie nie ma
    2. Aktywacja rachunku na którym deponujesz papiery 40 zł
    - 20 zł jeżeli jest otwierany w drugim półroczu
    - 0 zł jeżeli masz srebrny , złoty , private lub inwestor sezam
    /możliwe ,że jest to równocześnie opłata za prowadzenie rachunku ale
    tego w tej chwili nie jestem pewien/
    3. Jeżeli zechcesz sprzedać obligacje przed wykupem to zapłacisz 0,2%
    prowizji od transakcji jezeli zlecenie zostanie złożone przez internet
    min 6zł i od 0,4 do 0,2% min 6 w przypadku innych kanałów

    Tu masz więcej szczegółów
    http://www.bm.bphpbk.pl/
    pozd Adam