  • Data: 2005-02-17 04:42:11
    Temat: Re: Wyniki mB - ROTFL!
    Od: "Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Klient klientowi nierówny. Duża część ludzi pewnie korzysta z tego jako
    konto
    > pomocnicze np. do korzystania z Allegro itp. Poza tym zapewne większość z
    nich
    > to ludzie młodzi, rachunki firmowe to rachunki małych firm, więc... nie ma
    się
    > co sugerować samą liczbą rachunków.

    taka jest polityka tego banku - zatajanie liczby klientow, chwalenie sie
    wylacznie liczba rachunkow, i robienie wszyskigo by ludzie otwierali ich po
    kilka !
    jest im ta liczba potrzebna do dobrego samopoczucia jakiegos dupka na
    stolcu, ktory sie tym chwali wszysykim wkolo, bo brak mu innych wartosci,
    skoro jednak takie jest zyczenie banku to niech je sobie ma i podawane przez
    niego liczby mozna odnosic tylko do tego co sam chce podac i niestety wypada
    to blado,
    ja sam mam u nich chyba z 6 nr kont (daja za darmo to robie im statystyke)
    ale nie znaczy to nic ponadto,
    oceniam ze aktywnych klientow jest tam mniej niz 100ooo a znaczacych
    cokolwik jeszcze z 10 x mniej, a tu juz mozna by sie pochwalic, wiecie
    wydajemy kupe szmalu na pieroly w stylu mkioski, a i tak potrafimy zarobic
    szmal nawet na 10ooo klientach, niestety zgodnie z zyczeniem banku - mozemy
    odniesc sie nie do 10ooo ale do liczby "prawie milion" che che ! i jest to
    jak najbardziej rotfl