    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyplata gotowki w Bulgarii?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 12:30:38 +0100

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:8127f153-36a2-4fde-b2f5-1b572a331839@y1g2000pra
    .googlegroups.com...
    > Jak najkorzystniej wyplacac z ich bankomatow?
    > KK Polbank - 3% prowizji +19,90% oprocentowanie - ale przy dobrych
    > kursach moze to byc do przyjecia?
    > jestem na chwile obecna nastawiony na wykorzystanie KK Polbanku.

    Szczerze mówiac wydaje mi sie to kompletnie nieracjonalne. Co Ci da
    relatywnie dobry kurs, jak jest te 3% prowizji plus do tego jeszcze jakies
    symboliczne odsetki, z samego kursu raczej chyba nie da sie tego odrobic.

    Chyba jednak ten mBank bylby lepszy z tego zestawu co podales.

    Nie wiem jak jest z debetowymi Nordei i BZWBK (czy jest jakas prowizja stala
    kwotowo czy procentowa). Zapewne bedziesz wyplacal relatywnie niewielkie
    kwoty, wiec warto sie nastawic na karte bez prowizji stalej (ten warunek
    spelnia mBank).

    marekz