  • Data: 2005-07-06 21:11:44
    Temat: Re: Wypukła karta - który bank?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest co prawda wyszczególniona w PDFie, ale takim drobnym maczkiem,
    > że na 19" monitorze, przy pełnym powiększeniu strony ledwie ją widzę:
    > Przekroczenie salda na rachunku bieżącym lub dopuszczalnego limitu
    > pożyczki
    > - 3%, min. 30 PLN + odsetki karne.
    >
    > Jeżeli inne banki w takich przypadkach nie nakładają opłat karnych, a
    > robi tak jedynie(???) Lukas, na dodatek starannie tę opłatę ukrywa,
    > to określam to "brzydką zagrywką banku".

    Taką opłatę (zdaje się 50 PLN) ma VW. Poza tym jak podpisujesz umowę, to się
    czyta toip a nie jej wyciąg. A skoro się czyta, to się wie co w niej jest. A
    skoro się wie, to o jakiej "zagrywce" piszesz? To był Twój wybór banku. O
    "zagrywkach" można w nieskończoność. W BPH jest wymóg zrobienia 4 operacji
    bezgotówkowych kartą. Jeżeli nie zrobisz, to płacisz 2,5 PLN i jest to
    podane w toip. W większości banków tego nie ma - to też według Ciebie
    "zagrywka"? Bo według mnie to po prostu jedna z pozycji toip. Jak mi się
    taka toip nie podoba to idę gdzie indziej, a nie płaczę na grupie że bank
    stosuje "zagrywki" wobec klientów.

    przyszłość/ Woody Allen