  • Data: 2010-10-21 10:33:48
    Temat: Re: Wysłanie dularów do USA :)
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i9n798$p06$1@inews.gazeta.pl...
    > paypal: 1477,01zł+3zl (mają kalkulatorek) - wyplata 0zl
    > moneybookers: 1459,61 - 1452,61 + wyplata 7zł
    >
    > różnica 17,40zł, w sumie niedużo,
    >
    > pozostaje zatem:
    > - czas realizacji
    > - wygoda

    Oraz pewne niebezpieczeństwo, że za pół roku paypal odkryje,
    iż transakcja nie była "secure" (cokolwiek to znaczy), następnie
    wycofa ją, zablokuje oba konta i zażąda ponownej wpłaty w.w.
    kwoty czekiem :)

    Żeby nie było, że wymyślam, moja krótka przygoda z paypalem
    była taka: założyłem konto, bo pewien człek z Brazylii chciał mi
    zaplacić tym kanałem. Otrzymałem pieniądze, po pewnym czasie
    je wypłaciłem na konto - super. Aż tu nagle, po ponad miesiącu
    dostałem maile, że transakcja została wycofana, gdyż zakwestionował
    ją system paypala. W zwiazku z tym mam ujemne saldo, zablokowane
    konto i mam wysłać gdzieś-tam czek na 700 USD. Mimo długiej
    korespondencji z paypalem, gdzie wysyłałem im skany dokumentów,
    rachunki za prąd, wyciągi z konta bankowego - nie raczyli mi
    odblokować konta ani *nawet wyjaśnić*, czemu transakcja została
    wycofana (wszystko rozbijało się o magiczne słowa "nasz system").

    Na własną rękę skontaktowałem się z tamtym Brazylijczykiem
    i dowiedziałem się, że on tez ma zablokowane konto, gdyż któryś
    z jego klientów złożył reklamację, a Brazylijczyk nie potrafił się
    obronić, bo ledwo znając angieski, nie zrozumiał w ogóle co się dzieje.
    I to była przyczyna zablokowania mojego konta oraz straszenia
    mnie windykacją (bezzskutecznego).

    Szczerze, gorąco i z całego serca odradzam korzystanie z paypala! :)