  • Data: 2010-10-21 19:00:27
    Temat: Re: Wysłanie dularów do USA :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-21 12:33, ikarek pisze:

    > Szczerze, gorąco i z całego serca odradzam korzystanie z
    > paypala! :)

    JA tam szczerze i gorąco z niego korzystam, i z brazylami nie
    handluję.

    Chcę zapłacić w dużym amerykańskim sklepie internetowym, który
    nie akceptuje PAYPALA :)

    Więc plan jest taki:

    Kupuje mi to ktoś z USA za swój pieniądz, a ja mam mu dostarczyć
    dolary za transakcję, nie złotówki, a DULARY :)

    Stąd "problem".

    Problem byłby mniejszy gdyby ów sklep miał odbiór osobisty w NY,
    bo po prostu sam bym poleciał w te i nazad i jeszcze by mi się
    opłacało. Odbioru osobistego niestety nie ma ... Więc skoro ktoś
    i tak i tak mi to odbierze, to bez sensu angażować w akcję 2
    osoby (odbiorcę i mnie)
    6008