    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wystrzegać się.... czyli o szczegolach kred. mieszk. [dlugie]
    Date: Sun, 26 Jan 2003 17:15:48 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pa233.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dnia Fri, 24 Jan 2003 13:44:22 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał(a):

    >PKO do spółki z aparatem rządzącym? Być może. Po latach zbierania na
    >książeczce wypłacono mi kilka lat temu ok 5 zł! Bo taki był regulamin.
    >Dziękuję - nie skorzystam z usług tego banku.

    To troche jakbyś nie kupował w sklepie
    osiedlowym, bo kiedyś tam był tylko ocet.

    Ja też miałem k.mieszk.
    wpłacać można było
    50 PLZ 200 PLZ, później można sobie było podnieść na więcej
    (ja płaciłem "kolejkowe" (1000 PLZ) )

    Tobie jak piszesz wypłacili ok 50 000. (5 PLN)

    Jak widać można było tyle składać kilka lat.

    To było oszczędzanie celowe (na mieszkanie)
    Regulamin gwarantował premię gwarancyjną.
    (częściowo broniła przed skutkami inflacji).

    Żeby była realna trzeba było na kilka metrów rocznie naskładać.

    Dodatkowo kiedyś wystarczyło 10% i już byłeś członkiem spółdzielni
    (po odstaniu w kolejce xx lat mogłeś zamieszkać)
    A teraz musisz mieć praktycznie 100%.

    PRL upadł. a z nim koncepcja ks..mieszkaniowych,
    przedpłat na F126p, itp.

    Ale to nie jest wina PKO BP SA.

    Pewnie wycofałeś sam wkład.
    Wtedy rzeczywiście niewiele można odzyskać.

    Sam przyznajesz, ze postępowali zgodnie z regulaminem.
    Dlatego nierozumiem słowa "okradli".

    Jest wiele powodów niechęci do PKO BP
    ale akurat ten trudno jest bronić.

    BAH