eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysylanie meilem numeru karty kredytowej i terminu jej waznosci › Re: Wysylanie meilem numeru karty kredytowej i terminu jej waznosci
  • Data: 2006-06-05 21:19:12
    Temat: Re: Wysylanie meilem numeru karty kredytowej i terminu jej waznosci
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dalej tego typu transakcje sąrobione na ryzyko sprzedawcy, a polskie
    > banki ignorują postanowienia organizacji kartowych.
    > Chlubnym wyjątkem jest Citi.

    Na jakie ryzyko sprzedawcy? Jak udowodnisz ze dane "wyciekly" z Ecco Holiday
    a nie innego miejsca? Za duzo mam do czynienia z uszkodzonymi dyskami
    (niekoniecznie MON :-), wydrukami ktore nie widzialy niszczarki, i wirusami
    rozsylajacymi poczte :-)
    Nawet jezeli w koncu sytuacja sie wyjasni, i wina obarczy BP, ubezpieczenie
    obejmie zaistniala sytuacje - to wczasy mam do bani, bo "ktos" przekroczy mi
    limit KK, zrobi szalone zakupy, a bank bardzo lubi doliczac oplaty za
    przekroczony limit. A zapewniam ze w necie jest wiele miejsc, gdzie mozna
    zamowic towary (niekoniecznie odbierajac) bez numeru CVV. Tym bardziej ze
    rachunek mam w innym banku niz Citi :-)
    Zeby bylo jasne - nie chodzi o utrate kilku tys. pln - bo to obejmuje
    ubezpieczenie - ale o spokojne wczasy na ktorych mam sie wyluzowac a nie
    stresowac.

    Reskio