eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysylanie meilem numeru karty kredytowej i terminu jej waznosciRe: Wysylanie meilem numeru karty kredytowej i terminu jej waznosci
  • Data: 2006-06-05 21:38:32
    Temat: Re: Wysylanie meilem numeru karty kredytowej i terminu jej waznosci
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <e6274g$4vl$1@news.onet.pl>, m...@p...onet.pl says...

    > Na jakie ryzyko sprzedawcy? Jak udowodnisz ze dane "wyciekly" z Ecco Holiday
    > a nie innego miejsca? Za duzo mam do czynienia z uszkodzonymi dyskami
    > (niekoniecznie MON :-), wydrukami ktore nie widzialy niszczarki, i wirusami
    > rozsylajacymi poczte :-)
    > Nawet jezeli w koncu sytuacja sie wyjasni, i wina obarczy BP, ubezpieczenie
    > obejmie zaistniala sytuacje - to wczasy mam do bani, bo "ktos" przekroczy mi
    > limit KK, zrobi szalone zakupy, a bank bardzo lubi doliczac oplaty za
    > przekroczony limit. A zapewniam ze w necie jest wiele miejsc, gdzie mozna
> [...]

    No wlasnie... a nawet jak wyciekly z tego Ecco i wykorzystano ta karte
    gdzie indzie ten INNY sprzedawca ponosi ryzyko. Kilka dni temu doznalem
    szoku kiedy przez internet zamawialem cos sobie... w mniej niz minute po
    tranzakcji zadzwonil do mnie bank z prosba o weryfikacje gdyz nastapily
    tranzkacje "obiegajace od normalnych tranzakcji dokonywanych przeze
    mnie" Okazalo sie ze chodzi o zupelnie inna tranzakcje i rzeczywiscie
    nie byla ona moja. Jednak mimo wszystko bylem w szoku gdyz te tranzkacje
    (nie autoryzowana przeze mnie) miala miejsce zaledwie kilka godzin
    wczesniej. Karte anulowano od reki .... tranzakcje cofnieto a dzis
    dostalem juz nowa karte. Jestem wlasciwie ciekaw co przyczynilo sie do
    tego ze bank zareagowal. Tranzakcje wlasciwie byly stosunkowo niewielkie
    (na mniej niz $100)

    Ap