eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWytlumaczcie mi prosze...[mBank]Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    s.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
    Date: Wed, 3 Dec 2003 15:39:37 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 16
    Message-ID: <bqksja$o8r$1@news2.ipartners.pl>
    References: <bqkmh7$gmf$1@news.onet.pl> <bqkqnm$cvl$1@news.onet.pl>
    <bqkrc4$duk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.87.35
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1070462378 24859 217.153.87.35 (3 Dec 2003 14:39:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Dec 2003 14:39:38 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:271641
    [ ukryj nagłówki ]


    > I masz racje. Mozesz zawsze skrobnac list do banku z opisem sytuacji
    > oraz informacja, ze poniewaz zostales wprowadzony w blad przez
    > pracownika banku (jesli pamietasz nazwisko, to dobrze) domagasz sie albo
    > zrealizowania oferty, albo likwidujesz rachunek.

    Nie wydaje mi się aby to przekonało bank. U mnie skończyło się rezygnacją z
    całego pakietu i przeniesieniem się do innego banku.

    >
    > Wiem, wiem, mBank na w dupie swoich klientow, [..]
    Są takie, które klienta mają w jeszcze ciemniejszym miejscu.

    Sylwek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1