eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru słowachRe: Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru słowach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru słowach
    Date: Sat, 19 Sep 2009 01:06:25 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 21
    Sender: k...@8...94.19.2
    Message-ID: <h913pl$mds$1@news.wp.pl>
    References: <h90eqa$oho$1@news.onet.pl>
    <a...@s...googlegroups.com>
    <h90sus$n6v$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.94.19.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1253315189 22972 80.94.19.2 (18 Sep 2009 23:06:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Sep 2009 23:06:29 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <h90sus$n6v$1@news.interia.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 090918-0, 2009-09-18), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:502228
    [ ukryj nagłówki ]

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    >
    >>> Pecha mialem czy tak to u nich wyglada?
    >>
    >> Ja to przerabiałem u nich na przełomie roku. Kartę "wydawali" mi dwa
    >> miesiace, po czy stwierdzile, ze nie wydadzą, ponieważ pracodwca w
    >> międzyczasie zmienił numery telefonów i nie mogli mnie wyszpiegowac.
    >>
    >> Pożegnałem się z nimi i ich "kulturą".
    >
    > Skoro koniecznie chciałeś mieć kartę, wiedziałeś o zmianie numeru, więc
    > dlaczego nie dałeś im nowych namiarów?
    > Jak to się nazywa?
    > Głupota?
    >

    A skad mogl wiedziec, ze przez 2 miesiace jeszcze nei zweryfikowali
    danych telefonicznie? Wybacz, ale miesiac na caly proces to jest max w
    wiekszosci bankow, a w praktyce po tygodniu wiadomo, czy przyznano, czy
    nie karte. Strach sie bac, ile moze w takim wypadku trwac reklamacja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1