  • Data: 2009-10-10 07:02:11
    Temat: Re: Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:10c5.0000022c.4acfbaa7@newsgate.onet.pl...

    > chłopaki nie znają prostej prawdy, że draństwem i skurczysyństwem daleko
    > się
    > nie zajedzie... biedny prezio jarek dostanie kolejną lekcję... chociaż
    > dzisiaj
    > aż mu się gęba śmiała, gdy mówił że platformersi zaliczą bolesną klęskę...
    > wiedział już wcześniej że Kamiński kolejną świnię podrzuca... ale wygląda
    > że to
    > tym razem będzie się odbywało w pisowskim stylu... czyli w tych
    > materiałach są
    > rzeczy straszne, ale nie możemy powiedziec bo to tajemnica państwowa...
> [...]

    Pamiętasz Viper spoty wyborcze PIS ukazujące PO jako partię kolesi(słynny
    spot z przyjęcia i bezami), to były spoty i wszyscy się śmiali, niestety
    teraz mamy rzeczywistość i to już nie jest śmieszne... Obecnie rządzący
    kompromitują się, dla mnie to żadna nowina ale może dotrze to do części osób
    noszących różowe okulary przez które patrzyli na obecną ekipę... pozdr :)