  • 1. Data: 2009-10-09 19:46:09
    Temat: Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    "Dokumenty z CBA trafiły już do kancelarii tajnej prezydenta, premiera,
    Sejmu i Senatu. Według TVN 24 są to stenogramy rozmów polityków PO w
    sprawie prywatyzacji stoczni w Gdyni i Szczecinie.

    W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

  • 2. Data: 2009-10-09 19:50:27
    Temat: Re: Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawie prywatyzacji stoczni w Gdyni i Szczecinie.
    >
    > W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

    WOW, politycy PO rozmawiali o prywatyzacji stoczni...straszna sensacja!. I
    jeszcze minister! o kurde!

    Bartłomiej Miara

  • 3. Data: 2009-10-09 20:06:21
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

> [...]
    > sprawie prywatyzacji stoczni w Gdyni i Szczecinie.
    >
    > W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

    lepiej kup mi nere bo Zbycho ma imunitet

  • 4. Data: 2009-10-09 20:07:32
    Od: "kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > sprawie prywatyzacji stoczni w Gdyni i Szczecinie.
    >
    > W stenogramach ma się pojawiać minister Skarbu Państwa Aleksander Grad."

    To chyba trochę większy kaliber działa. Wojna to wojna.

    kc

  • 5. Data: 2009-10-09 21:28:30
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 9 Paź, 22:07, "kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > To chyba trochę większy kaliber działa. Wojna to wojna.
    >
    > kc
    >
    > --

    Chciałbym dożyć chwili, że przedstawiciel 'tzw. władzy' pójdzie do
    więzienia.

    Nieważne który:
    - Grad minister, urzędnik PAŃSTWOWY za kręcenie lodów
    - Kamiński szef CBA, funkcjonariusz PAŃSTWOWY za nielegalny podsłuch
    rządu

    Wali mnie który z nich jest winny. Jako obywatel oczekuje
    praworządności w swoim kraju.
    Możecie śmiało pisać, że jestem naiwny albo frajer z tymi moimi
    oczekiwaniami :)

  • 6. Data: 2009-10-09 21:48:51
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Według TVN 24

    I sie ujawniają - jak grzyby po deszczu - oglądacze TV WSI :)

    --
    in

  • 7. Data: 2009-10-09 22:35:19
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > I sie ujawniają - jak grzyby po deszczu - oglądacze TV WSI :)
    >
    > --
    > in

    chłopaki nie znają prostej prawdy, że draństwem i skurczysyństwem daleko się
    nie zajedzie... biedny prezio jarek dostanie kolejną lekcję... chociaż dzisiaj
    aż mu się gęba śmiała, gdy mówił że platformersi zaliczą bolesną klęskę...
    wiedział już wcześniej że Kamiński kolejną świnię podrzuca... ale wygląda że to
    tym razem będzie się odbywało w pisowskim stylu... czyli w tych materiałach są
    rzeczy straszne, ale nie możemy powiedziec bo to tajemnica państwowa... ale
    chłopaki źle trafiły... Tusk robi wrażenie nieporadnego fajtłapy, ale jest
    więszym politycznym łobuzem niż oni...

  • 8. Data: 2009-10-09 23:37:42
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Wali mnie który z nich jest winny. Jako obywatel oczekuje
    > praworządności w swoim kraju.
    > Możecie śmiało pisać, że jestem naiwny albo frajer z tymi moimi
    > oczekiwaniami :)
    Jesteś naiwny frajer z tymi twoimi oczekiwaniami.

    J.

  • 9. Data: 2009-10-09 23:44:48
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    viper pisze:

> [...]
    > aż mu się gęba śmiała, gdy mówił że platformersi zaliczą bolesną klęskę...

    Zamiast być skurwysynem powinien się do nich przyłączyć i wziąć swoją
    działkę. Powinien być kolesiem :).

> [...]
    > rzeczy straszne, ale nie możemy powiedziec bo to tajemnica państwowa...

    Niestety tylko platfonsi chcą utajnić te materiały. Przykład: afera
    hazardowa.

    Pamiętam sprawę z Beatą Sawicką - PO. Tamte nagrania i dowody
    jednoznacznie wskazywały na winę posłanki PO. Podobnie z Kaczmarkiem.

    Jak do tej pory CBA miało zawsze mocne argumenty. Ujawnienie tych
    dowodów to gwóźdź do trumny PO i będą się przed tym bronić jak przed ogniem.

    > ale
    > chłopaki źle trafiły... Tusk robi wrażenie nieporadnego fajtłapy, ale jest
    > więszym politycznym łobuzem niż oni...

    Tusk to frajer i popychadło J. K. Bieleckiego, Michnika i podobnych
    pejsatych przyjaciół.

    J.

  • 10. Data: 2009-10-10 07:00:54
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tusk to frajer i popychadło J. K. Bieleckiego, Michnika i podobnych
    > pejsatych przyjaciół.

    No własnie on lubi takich a my lubimy Dorna i Macierewicza i podobnych i tym
    sie od rudego róznimy:)))