  • Data: 2009-10-10 10:15:37
    Temat: Re: Wzne sa tylko te dni, ktorych jeszcze nie znamy
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pan Lipiec to pewnie z UPR był.. ;]

    Dzięki za przypomnienie :).
    Też mi się urodził w głowie chory pomysł bronić pobożnych socjalistów.....

    Jasiński do Jurka: sumienie zostaw w konfesjonale
    http://www.racjonalista.pl/index.php/s,11/t,11163

    "[...] Sumienie to sobie zostaw w konfesjonale, w kościele [...]".

    Ech - jakaś chwila słabości chyba .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/