  • Data: 2010-02-22 13:20:30
    Temat: Re: Wznowienie KK w Citi - co dalej ?
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2010.02.22.13.05.47@rudak.org...

    > Nie mogą się liczyć albo nie liczyć, ponieważ nie ma żadnych "zasad" ;)

    Ja po krótkiej rozmowie z panem przez telefon, (chcialem zrezygnować z karty
    jak naliczyli mi roczną opłate) zostałem zwolniony z jakich kolwiek opłat za
    karte do końca życia... mojego lub banku ;-) Nie musze też wyrabiać żadnych
    limitów kwotowych. Znajomy, króry dzownił tydzień później, dostał karte za
    darmo na dwa lata, chociaż on z niej aktywnie korzysta. Jak widać nie ma
    reguły.