  • Data: 2005-02-03 08:33:24
    Temat: Re: Wznowienie KK w PKO BP - taka sobie historia.
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 01 Feb 2005 16:20:06 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >No wlasnie. Dlaczego nie zapytales go o dowod? Przeciez to mogl byc
    >kurier z Al Kaidy, a w kopercie mogl byc antrax albo inna swinska grypa.
    Nie podejrzewałem go o taką mistyfikacje, podjechał firmowym
    samochodem (nie pułapką) i miał wszystkie atrybuty kuriera Stolicy :))

    >Szczerze mowiac, chyba nigdy kurier nie pytal mnie o zaden dokument,
    >jesli zastal mnie w domu. Podobnie np. listonosz. Nie bardzo tez
    >widze podstawe do takiego pytania.
    A mnie listonosz pytał, jeśli widział mnie pierwszy raz (nowy
    pracownik Poczty Polskiej). Listonosz jest zobowiązany do sprawdzenia
    dokumentu toższamości osoby, której wydaje przesyłkę chyba, że zna tą
    osobę osobiście (ma na tą specjalną pieczątkę). Po za tym w formularzu
    kurier ma rubryczkę o rodzaj i numer dokumentu toższamości. GLS i DHL
    w 90% sprawdza to i spisuje numer.

    >Oczywiscie przesylanie aktywnych kart to inna sprawa, ale domyslam sie
    >ze to nie ten przypadek.
    Wydanie karty nieaktywnej bez weryfikacji odbiorcy (aktywować dość
    łatwo) nie różni się niczym jak włożenie jej do skrzynki w złykłej
    kopercie ... wcale nie właściciel musi ją dostać ... ale może
    przesadzam ...

    pzdr,
    Dentarg

    --