  • Data: 2009-05-23 15:30:30
    Temat: Re: Wzrost opłat
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Maj, 17:08, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Bank, który ma jedne z najwyższych opłat dodatkowo je podwyższa po to
    > aby dostosować stawki do rynkowych :D

    Myślałem, abyotworzyć tam konto, celem uzyskania karty Diners. Ale
    przejrzałem sobie TOiP tzw. "złotego konta". Okazało się, że w ramach
    14 złotych miesięcznie będę miał jeszcze płatne przelewy z netu (!!!!,
    w XXI wieku !) oraz proporcjonalną prowizję za wypłaty z obcych
    bankomatów. To wszystko jako klient (pseudo)elitarnej bankowości
    prywatnej Aurum !

    Dałem sobie spokój. Nawet karciany fanatyzm ma swoje granice.

    Uważam, że ostatnimi czasy BKO BP spierdolił największą od lat szansę
    na to, by wyeliminować w znacznym stopniu polskozagraniczną
    konkurencję bankową. Mówię o chwili, kiedy inne banki na gwałt
    podnosiły prowizje i wywalały ludziom wstępnie zaakceptowane wnioski o
    kredyt hipoteczny. Gdyby wtedy PKO BP wystąpiło z kompleksową ofertą
    choćby na wzór mBanku, wspartą mądrą kampanią marketingową, polskie
    filie zachodnich banków poszłyby z torbami.

    A tak...;-(