  • Data: 2009-06-01 20:12:29
    Temat: Re: XXL
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Radykalne ograniczenie koncesjonowania, czyli po raz pierwszy chyba od lat
    > 30-tych dopuszczenie stacji niepublicznych.

    Nie pierdziel Anotolu.....

    Komu wolno gadać ( i to bynamniej nie wpublicznej telewizji, ani radio) temu
    wolno.....
    Reszta ma siedzieć cicho - czyli p[rzysłowiowa morda w kubeł...

    W poniedziałek jestem w Szczecinie
    http://tiny.pl/3rtx

    " [...] UWAGA: Spotkanie o godz. 17.00 - czyli, wykład na temat: "Wolny
    rynek, a gospodarka morska, przyczyny upadku Stoczni Szczecińskiej" zostało
    ODWOŁANE, gdyż JM Rektor Akademii Morskiej po głębokim namyśle odmówił
    zgody. [...]".

    Wykład Stanisława Michalkiewicza w Stowarzyszeniu Wolnego Słowa - odwołany!
    http://www.asme.pl/124225529050922.shtml

    "[...] Z wielką przykrością zawiadamiamy państwa, że wykład naszego
    współpracownika, p. Stanisława Michalkiewicza w lokalu Stowarzyszenia
    Wolnego Słowa w dniu 14.05.2009 r. - został odwołany na wniosek dysponenta
    lokalu, tłumaczącego brak możliwości realizacji spotkania nawałem zajęć
    wynikających z przygotowywaniem własnej imprezy, związanej z 20. rocznicą
    kontraktowych wyborów do Sejmu. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/