  • Data: 2009-01-10 08:21:51
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sty, 02:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > mówie o tych sławnych ludziach....
    > fajna bajka...
    >
    > kartę mają ci którzy wg banku moga do banku przynieść kasę, bezpośrednio
    > lub pośrednio, resztę bank ma w d... to jest biznes a nie instytucja
    > wspomagania ubog

    Poprostu nie orientujesz sie jak wyglada private banking. Takie uslugi
    oferuje sie nie tylko ludziom majacym kase ale i ludziom znanym. Taka
    jest zasada. Nie tylko kasa decyduje. Banki czasami inwestuja w
    "promocje". Jak PKO BP wprowadzal czarna karte zaproponowano ja wielu
    znanym aktorom. Nie zawsze chodzi o bezposredni zysk finansowy.
    Czasami poprostu o marketing i prestiz.