  • 1. Data: 2009-01-09 22:04:00
    Temat: Z cyklu "czarne karty"
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Czy moze ktos juz probowal zdobyc? ;)

    Jedyna w swoim rodzaju
    Karta kredytowa Noble Bank z limitem 1000000 złotych, zaprojektowana przez
    znanego włoskiego designera, który tworzył dla firm takich jak Ferrari,
    Maserati czy Alfa Romeo, jest teraz dostępna dla Państwa. Karta kredytowa
    Noble Bank jest funkcjonalnym rozwiązaniem finansowym ułatwiającym życie, a
    także małym dziełem sztuki w Państwa portfelu. Każdej karcie tego typu
    towarzyszy specjalny pakiet usług Concierge.
    http://noblebank.pl/karty_kredytowe.html

    MK

  • 2. Data: 2009-01-09 22:10:49
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
    > Czy moze ktos juz probowal zdobyc? ;)

    po co?

  • 3. Data: 2009-01-09 22:12:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 09 Jan 2009 16:10:49 -0600, witek napisał(a):

    > po co?

    to enlarge

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-01-09 22:17:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > to enlarge

    to do lekarza po wiagrę a nie do banku po kartę. No chyba, że się
    korzysta z usług płatnych to wtedy po oba.

  • 5. Data: 2009-01-09 22:17:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > to enlarge

    Maj czy jor ? (bobies ;P)

    6008

  • 6. Data: 2009-01-09 22:20:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > to enlarge

    To powod dla ktorego tak sie chwaliles kontaktami z przedstawicielami
    Aliora? :D

    MK

  • 7. Data: 2009-01-09 22:20:50
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Sty, 23:04, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > także małym dziełem sztuki w Państwa portfelu. Każdej karcie tego typu

    Bo ludzie z milionowym limitem na czarnej karcie w noble banku lubia
    sie tym faktem przechwalac na grupach dyskusyjnych. Nic tak Krauzego,
    Kulczyka i Czarneckiego nie kreci jak szpan na pl.biznes.banki ;-))))

  • 8. Data: 2009-01-09 22:26:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 09 Jan 2009 23:20:39 +0100, MK napisał(a):

    > To powod dla ktorego tak sie chwaliles kontaktami z przedstawicielami
    > Aliora? :D

    Mniej-więcej.

  • 9. Data: 2009-01-09 22:27:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    Bo ludzie z milionowym limitem na czarnej karcie w noble banku lubia
    sie tym faktem przechwalac na grupach dyskusyjnych. Nic tak Krauzego,
    Kulczyka i Czarneckiego nie kreci jak szpan na pl.biznes.banki ;-))))

    A nie sadzisz, ze to gorna granica i limity moga byc rozne? Mysle, ze wiele
    osob oprocz tych wymienionych moze sobie pozwolic na taka karte, choc
    zapewne wiekszosc ma ja juz w PKO BP.

    MK

  • 10. Data: 2009-01-09 23:08:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Sty, 23:27, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A nie sadzisz, ze to gorna granica i limity moga byc rozne? Mysle, ze wiele
    > osob oprocz tych wymienionych moze sobie pozwolic na taka karte, choc

    To nie jest maks. To jest standard. Czarna karta kredytowa to nie
    aukcja na allegro ze sie mozesz potargowac. Mozna oczywiscie
    negocjowac, zwlaszcza na plus, ale taki jest standard ;-) Kart takich
    [czarnych] jest w Polsce kilka tysiecy.

    To sa osoby z pierwszych stron gazet [ludzie slawni] ew. z gazet
    ekonomicznych [zarzady spolek, inwestorzy].

    Platynke moze juz miec nawet student na dobrym stazu [bo trzeba miec
    chyba 5 000 zl dochodu] ale czarna to jest czarna ;-)