  • Data: 2009-01-11 23:00:43
    Temat: Re: Z cyklu "czarne karty"
    Od: Końrad N.S. <fajne laski moga pisac: najswiezy@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gkdqpv$a4t$1@news.wp.pl...

    > Za karte prestizowa jest uznawana np. DC. Chyba nie tak latwo ja uzyskac o ile
    > sie nie pracuje w odpowiedniej firmie lub nie ma dochodow znacznie powyzej
    > przecietnych.

    z kart tak-lub-inaczej prestiżowych posiadam visa gold raiffeissena. ładna jest
    nawet, podoba mi się.
    a jej prestiż jest podparty pewną protezą - na awersie karty jest błyszczący,
    mieniący się napis, oczywiście ZŁOTYM kolorem "visa gold" - zawsze mi się śmiać
    chce, gdy na nią patrzę:
    http://www.raiffeisen.pl/#/r-club/CreditCard?bmi=tru
    e&uorder=0&ucolumn=0&uwindowState=WINDOW_5f_STATE_5f
    _MAXIMIZED
    na obrazie napis nie jest taki jak w rzeczywistości. u mnie mieni się nazłoto,
    odbija światło, razi w oczy, i przyciąga uwagę.

    ale co po protezie, co po napisie "visa gold", gdy sprzedawczyni/kasjerka/kelner
    nie znają angielskiego?
    mogą się wtedy jedynie domyślać, że "gold" na złoto wypisane to moje nazwisko,
    hehehe.

    kończąc pisać ten post dowiedziałem się, że moja 'gold' w rajfim nie ma
    prestiżu, r-bank mnie nie zalicza do prestiżowych. oto karty prestiżowe:
    http://www.raiffeisen.pl/#/r-club/ProductPresentatio
    nModule?bcc=false&uorder=0&ucolumn=1&uprop_videoInit
    Vol=0&uprop_productsPath=_2f_raiffeisen_5f_club_2f_p
    restizowe_5f_karty_5f_kredytowe&uprop_title=Presti_1
    7c_owe_20_karty_20_kredytowe