  • Data: 2010-01-03 07:18:09
    Temat: Re: Z cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" news:hholc6$ob3$1@inews.gazeta.pl

    > Ja nie mam nic do sklepów, że mają limity (oczywiście w sensownych
    > granicach, bo 30 czy 50 zł, to przesada), ale jestem zdania, że taka
    > informacja powinna być czytelna przy wejściu do sklepu, a nie przy kasie,
    > gdzie ja już straciłem czas na znalezienie rzeczy i chcę za nią zapłacic.
    > Generalnie z tym walczę. Bo sam limit, to kwestia umowy cywilnej. Jak mi
    > się nie będzie podobał, to pójdę do innego sklepu i tyle.

    Ja też pod warunkiem, że limit nie jest większy niż 5 PLN :) Nie ukrywam, że
    kiedy kilka miesięcy temu "stołowałem się" w Kauflandzie, szlak mnie trafiał
    kiedy przyszło mi zapłacić za towar np. 9,86 PLN i człowiek musiał się
    rozmieniać na drobne zamiast zapłacić plastikiem bo do limitu zabrakło 16
    groszy... :/ Teraz na szczęście zapanowała tam normalność i nie mam już
    problemów.
    Podsumowując - limit 5PLN tak, powyżej NIE.