eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk › Re: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
    Date: Mon, 13 Aug 2012 11:30:31 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 49
    Message-ID: <k0ba37$gm8$2@inews.gazeta.pl>
    References: <k0av8c$2l7$3@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 71-85-242-147.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1344875431 17096 71.85.242.147 (13 Aug 2012 16:30:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Aug 2012 16:30:31 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <k0av8c$2l7$3@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20120812
    Thunderbird/16.0a2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:577509
    [ ukryj nagłówki ]

    xbartx wrote:
    >
    > Po raz kolejny kupując coś na ebay i płacąc przez PayPal naciąłem się na
    > sprzedawcę (niestety z Chin), który wysyłał, wysyłał, później okazało się
    > że mu celnicy zatrzymali (cholera wie jak), później jeszcze kilka innych
    > historii i mimo, że cały czas byłem jego 'maj best frjend' i pewnie
    > nadal jestem, to pieniędzy mi oczywiście nie oddał. Zgłosiłem reklamację
    > ale niestety nie do całego banku ;) i oto jaką otrzymałem odpowiedź:
    >
    > "Szanowny Panie,
    >
    >
    > W odpowiedzi na Pana reklamację z dnia 23-07-2012 r. dotyczącą płatności
    > dokonanej z rachunku Karty Kredytowej, poniżej przedstawiamy stanowisko
    > Polbank EFG w przedmiotowej sprawie.
    >
    > Wyjaśniamy, iż wskazana przez Panią transakcja na kwotę 148, 91 PLN
    > została prawidłowo zrealizowana.
    >
    > Wyjaśniamy, iż powyższym przypadku Bank będzie mógł zareklamować
    > wymienioną transakcję, jako nieautoryzowaną przez Posiadacza Karty, po
    > uprzednim kontakcie Posiadacza Karty z usługodawcą w celu samodzielnego
    > wyjaśnienia sprawy. Jeżeli kontakt nie zakończy się oczekiwanym skutkiem
    > (zwrot reklamowanej kwoty), prosimy o złożenie ponowne reklamacji w Banku
    > oraz załączenie korespondencji z usługodawcą jak również wszystkich
    > dokumentów związanych z niezrealizowaną usługą. Informujemy, że dokumenty
    > te są niezbędne do dalszego procesowania sprawy.
    >
    > Wyrażamy nadzieje na pomyślne zakończenie sprawy."
    >
    >
    > Coś podejrzewam, że z automatu to wklejają, bo 'Szanowny Panie' jakoś
    > słabo licuje z 'iż wskazana przez Panią transakcja na' ;)
    > Było nie było upada te słynne bezpieczeństwo płacenia kk, bo jak
    > przychodzi co do czego, to bank się centralnie wypiera i co mu zrobisz?
    > Moja poprzednia sprawa leży u arbitra od grudnia zeszłego roku.
    >
    >

    no przeciez wyraznie pisza, ze jak im doslesz dokumenty, ze sie sam ze
    sprzedawca nie dogadales to sie zajma sprawa.

    dolacz im korespondecje z best friend i czekaj co dalej.


    po drugie korespondujesz z bankiem czy z paypal, bo paypal ma swoj
    wlasny program ochrony kupujacych.
    moze tam bedzie szybciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1