eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kkRe: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
  • Data: 2012-08-14 15:44:31
    Temat: Re: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 15:33:59 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
    >
    > A to nie było tak, że to jednak eCard zwrócił bankom a oni klientom?

    Dokładnie tak. Procedurę chargeback w imieniu klienta prowadzi bank
    >
    >Z tego co pamiętam to mamy umowę z bankiem o kartę a nie z eCard, PayPal
    >
    > etc więc zawsze do banku powinniśmy się udać z reklamacją. Taki eCard od
    >
    > razu nas wyśle na drzewo. Paypal to trochę bardziej rozbudowana
    >
    > konstrukcja ale jeżeli chodzi o samo płacenie kartą to wydaje mi się, że
    >
    > niczym się to nie różni od eCard.

    Przeciez tak wyzej napisałem- reklamacja do banku, bank do centrum rozliczeniowego,
    to zwraca kase bankowi a bank klientowi.
    Dlatego dziwie sie pół bankowi że robi jakies problemy.
    A tak na marginesie w Polsce jeszcze mało popularne ale nawet jak byłes na wycieczce
    zorganizowanej przez biuro podrózy, płaciłes karta wycieczka odbyła się ale było coś
    nie tak: niższy standard hotelu itp to tez można robic chargeback i najlepsze jest to
    że to nie Ty musisz udowadniać że było coś nie tak tylko agent rozliczeniowy w
    porozumieniu z np biurem podrózy musi udowodnić że wszystko było ok.
    Tak w skrócie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1