eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kkRe: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Pan Sowa <p...@g...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
    Date: Tue, 14 Aug 2012 23:49:38 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <k0eh5k$15e$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <k0av8c$2l7$3@inews.gazeta.pl>
    <a...@g...com>
    <k0d4nm$jis$2@inews.gazeta.pl>
    <502a47e8$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <k0dk47$jis$7@inews.gazeta.pl>
    <b...@g...com>
    <k0dl44$jis$8@inews.gazeta.pl>
    <1...@g...com>
    <k0e9rl$m61$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzg70.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1344980980 1198 83.30.52.70 (14 Aug 2012 21:49:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Aug 2012 21:49:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    In-Reply-To: <k0e9rl$m61$2@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120814-0, 2012-08-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:577616
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-14 21:44, xbartx pisze:
    > Być może ...
    > Moje poprzednia sprawa wyglądała mniej więcej tak. Kupiłem coś na ebay i
    > wysłałem do kolegi do Londynu.

    Są banki i pseudo banki. Taki Alior Sync też ma klienta w głębokim
    poważaniu. Wysłałem przelew natychmiastowy, który do odbiorcy nie dotarł
    i bank umywa ręce "proszę sobie wyjaśniać z Blue Media SA.".

    Na nic tłumaczenia że ja mam umowę z nimi (bankiem).

    Dobrze, że chociaż Blue Media (Blue Cash) podchodzi do sprawy
    profesjonalnie i można liczyć na ich pomoc.
    Wyjaśnienie sprawy zajęło chwilę ale sam fakt, że to musiałem załatwiać
    ja, a nie mój bank (Sync) budzi niesmak.

    Ja takiego "profesjonalnego" banku nie potrzebuję. Dzięki temu Sync
    traci klienta i wszyscy są szczęśliwi :)

    Mr. Owl.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1