  • Data: 2002-05-23 12:22:08
    Temat: Re: Z forum mBanku o artykule w Rzepie...
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale mi dołożyliście. Zrozumiałm, że popieram złodziejstwo i bandytyzm i cieszę
    z cudzego nieszczęścia.
    Co do teorii to całkowicie się zgadzam, ale gdy Wy mówicie o pięknych i
    szczytnych zasadach to ja mówię o siermiężnej rzeczywistości, W tym wypadku
    mamy do czynienia z pospolitą kradzieżą (chyba nawet dośc fachową skoro klient
    nic nie zauważył) a nie z rozbojem i to jest potężna różnica. Zarówno w tzw.
    szkodliwości czynu jak i w zagrożeniu odpowiedzialnością karną. Pewnie że
    najlepiej byłoby karać wszystkich przestępców ale rzeczywistośc jaka jest każdy
    widzi i lepiej żeby policja chroniła nas przed bandytami a przed kieszonkowcami
    propnuję bronić się samemu postępując ostrożnie.
    Właściwie protestowałem tylko przeciwko obciążaniu mnie kosztami za moim
    zdaniem ewidentną nieostrożność klienta.
    Zresztą nikt nie stwierdził, że nie mam racji bo pieniądze można odzyskać a
    złodzieja realnie MOŻNA (a nie trzeba) wsadzić do więzienia.