    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z frankowej ciekawości zapytam...
    Date: Fri, 7 Aug 2015 00:48:56 +0200

    "z" 55c38e7d$0$8375$6...@n...neostrada.pl

    > Inwestorzy już nie dbają o markę, pozycję na rynku strategię...

    Ja (jestem inwestorem -- inwestuję swoje wiśnie i orzechy) dbam. :)

    > Oni wolą szybki zysk tu i teraz.

    [kłamie -- żaden inwestor nie woli szybkiego zysku w miejsce bardzo szybkiego]

    > To już nie jest dobre. To nie służy rozwojowi a tylko wywołuje kolejne krachy i
    kolejne problemy dla społeczeństwa.

    Mowa o baŃkach spekulacyjnych?

    > porównaniu z tym co będzie dalej. Będą nowe podatki, uregulowania,

    Słusznie!!! Dziś biedna babcia, mając pod opieką niedojadające dziecko,
    pije alkohol. Gdy będzie bogata [5 stów starczy na ile butelek?] będzie
    opiekowała się pociechą... Od dawna wiadomo, że nędza odrywa od Boga,
    więc prowadzi do picia alkoholu itp. złych zachowań...

    > PS. Nie. Sam tego nie wymyśliłem. Słucham pewnej prorządowej stacji radiowej w
    której oprócz zalewu propagandy wypowiadają się
    > profesorowie i rzeczowo wyłuszczają co i jak :-)

    [profesor kopania mówił przy okazji zlania około 4 milionów na złe konto,
    że winnym jest i pracownik zlecający przelew, i przełożony tegoż pracownika;
    wreszcie doczekałem się takiej wypowiedzi -- tym samym ów profesor uznał,
    że za niedotrzymanie obietnicy prorektora Kopani odpowiada uczelnia państwowa,
    a za nią -- państwo; coś mu trzeba odpisać... ale co? coś ogólnikowego, bez
    zadziorności...]

    Polemizowałbym z Tobą na ten temat...

    [czyli nikt z grupowiczów nie wie, o co w tej ustawie chodzi...
    jak zwykle -- ustawa jest, treści nie ma... nic to -- zobaczymy,
    co przyniosą wybory parlamentarne... Putin wprawdzie wojska nie
    śle na Zachód Donbasu, ale i nie zabiera z Białorusi -- raczej
    zawieszenie broni z Kościołem będzie honorowane nadal przez
    Kościół... zwycięstwa PiS nie należy obawiać się... a chyba
    z Białorusi wojska FR nie wyjadą zbyt szybko?... w Chinach
    pękła bańka mydlana (czy jakaś inna -- trudno zgadnąć)
    i już wiadomo, dlaczego Zabłocki wyszedł źle na mydle...
    póki w Baranowiczach czy Wołkowysku stacjonuje wojsko
    FR -- mam spokój... i nawet chińskie pękniecie tego
    spokoju nie mąci... coś trzeba dopisać... coś jego
    językiem... żeby rozumiaU...]

    Wiele punktów Twego wystąpienia wymaga dopracowania.
    Ogólnie jednak każdy wie, że jest jak jest -- i że to nie
    może tak być, że jest -- i koniec. Czasy się zmieniają,
    ludzie są coraz lepiej uświadomieni i odważnie spoglądają
    [trzeba sprawdzić, czy ma literówki i w razie czego -- wstawić
    kilka czeskich błędów; dla niepoznaki...] władzy na ręce.
    [co tu jeszcze dopisać? -- tak zostawić nie mogę] Od dawna
    wiadomo, że muszą nastąpić zmiany a władza nie może nadal tak
    po prostu zamiatać brudu pod dywan, [jest słowo napisane WIEKKIMI
    literami -- ja też tak muszę napisać? ale co?... -- ale musi
    popracować nad PORZĄDKIEM!!!?...] ale musi zastosować zupełnie
    nowe rozwiązania [taktyczne?... -- nieee...] prowadzące do pełnej
    kontroli nad ŁOBUZERIĄ pseudo[inwestycyjną?]produkcyjną, markująca
    [pracę/produkcję?... nie -- on tak nie pisze...] pracę i produkcję
    dóbr [doczesnych?] koniecznych do życia... [do życia? -- on wie,
    że to, co produkujemy, jest potrzebne do życia? nie za daleko
    odbiegam?...]

    I ja spoglądam na to wszystko tak, jak spoglądam i sam wiem, że
    to już długo tak być nie może, że niby jest [państwo? -- lepiej
    nie pisać zbyt wiele... w razie czego (po przeczytaniu wypowiedzi
    innych osób oraz rozważeniu tego i owego) uzupełnić można czymś
    na kształt: 'chyba oczywiste, co miałem na myśli' ] a nie ma.

    [może napiszę, że znalazłem bardzo dobrą stronę o bankowych ofertach?...
    profesjonalnie napisaną... lepiej nie... nie są tak durni i natychmiast
    domyślą się, że to moja strona... a profesjonalizm strony nie odbiega
    od profesji ministrów PO... i biegłych sądowych...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'