eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo? › Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
  • Data: 2010-11-21 00:16:37
    Temat: Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2010 14:47, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > : Twoje wypowiedzi na
    > : usenecie niestety nie wyglądają do końca "normalnie",
    >
    > Proszę o zacytowanie tych wypowiedzi. :)

    Chociażby cały Twój post.

    > Co do autorytetu -- Hitler był autorytetem nie mniejszym niż Jan Paweł II.

    Tak? Według jakiego kryterium, psychotyku? Jedyne rozsądne kryterium
    TAKIEGO porównania (JP II vs A. Hitler) to... ilość wyznawców tego
    autorytetu.
    Tyle, że Katolików jest na świecie przynajmniej kilkaset milionów, czy
    tylu było Niemców nazistowskich (i wszystkich innych nazistów dla
    których A. Hitler był "autorytetem")?

    No, ale to już nie dociera. Przykre. W ramach przebłysku realnego
    świata, odpowiedz sobie na pytania pomocnicze:
    - Ile osób straciło zdrowie lub życie w wyniku działań JP II a Hitlera?
    Tylko bez majaczących wywodów nt. tego, że JP II rzekomo kogoś zabił bo
    nauczał nie tak jak trzeba, OK?
    - Czy JP II kogkolwiek zmuszał, przemocą, do wdrożenia swojego
    nauczania? A Hitler?
    - Jak zapamiętano JP II a jak Hitlera (generalnie- psychotyczni
    frustraci z Białegostoku się nie liczą w porównaniu)?

    I JEŚLI nadal stawiasz znak równości między tymi dwoma osobami, to
    jesteś nie tylko frustratem ale też niestety idiotą. Naprawdę mi przykro.

    > : A poza tym może nauczanie JP II ma szerszy kontekst, hm?
    >
    > Szerszy od kogo lub szerszy od czego? :) hm ;)
    > Pytam poważnie -- nie ,,zbijam z pantałyku'', nie drażnię Cię,
    > nie wyśmiewam się (poza hm na końcu) -- chcę poznać treść tego
    > zdania/pytania, jego zawartość -- co masz na swej myśli pytając mnie
    >
    > M: A poza tym może nauczanie JP II ma szerszy kontekst, hm?
    >
    > I... Poza czym? :) I to tez poważne pytanie.

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania (gdybyś posiadł tę umiejętność, to
    pewnie tego pytania by nie było jak i całej dyskusji)- pisałeś o
    "wlewaniu nauki" więc do tego się odniosłem.

    > W istocie jesteś owieczką :) kogoś, z kim rozmawiałem w czasie wakacji.

    Za przeproszeniem g***o o mnie wiesz.

    > A ja -- muszę dotrzeć nie do ,,skóry'' (czarnej czy białej) ale głębiej. :)
    > Ja chcę, aby do Polaków dotarło, że JPII to zwykła kanalia jakich wiele. :)

    "Ja chcę, aby do Polaków dotarło, że Leszek Ciszewski to psychotyk,
    jakich mało :)"
    I co?

    > Żył cudzym kosztem, krzywił sumienia, zniewalał, cofał nas do czasów
    > średniowiecza...

    Skoro dla Ciebie autorytetem nie był, to skąd to "nas" cofał? Ciebie jak
    widać nie cofał, co najwyżej innych ludzi. A od innych się proszę
    odstosunkować, łaskawie.

    > Zauważ -- Wałęsa czy Mandela i Jan Paweł II. Ci pierwsi dostali pokojowe
    > nagrody Nobla. :)
    > A nasz rodak? On nie dostał... A ponoć tyle uczynił dla pokoju!!! Czarny
    > Obama -- dostał!
    >
    > Ci od Nobla to idioci? :)

    Od tego pokojowego- raczej tak. A już na pewno z nadania politycznego i
    najczęściej lewackiego. Bo jak inaczej wytłumaczyć przyznanie tej
    nagrody p. B. Obamie?

    > A jeśli nie dostał (ja stawiam na to, że jednak nie dawali mu) to czy ci
    > od tej nagrody są idiotami, ateistami, anty-Polakami, satanistami,
    > komuchami?... Jak myślisz? :)

    I co? To czy ktoś jest autorytetem uzależniasz teraz od tego, czy
    otrzymał Pokojową Nagrodę Nobla? Jakieś jeszcze "dowody"?

    Widzisz- doczytałem całość Twoich słabej jakości wypocin, natomiast
    wybacz, ale nie mam zamiaru nadal o TYM dyskutować. Pozostańmy
    faktycznie przy bankach. Czas oceni- poglądy Twoje oraz JP II. Kto jak
    zostanie zapamiętany, oceni historia :) Archiwum newsów także. Mnie
    chodziło tylko o to, żeby ktoś przeglądający archiwum pbb na 100 lat
    widział, że byli tacy, którzy sprzeciwiali się takim "poglądom".

    Zdrowia życzę (oraz bezawaryjnej eksploatacji Volvo). *EOT* z mojej strony.

    Michał