eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
  • Data: 2008-04-05 14:30:13
    Temat: Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Kwi, 16:25, GP <e...@-...name> wrote:
    posiadali skutecznego
    > programu antywirusowego lub go nie aktualizowali - tłumaczy Marcin
    > Jedliński, rzecznik banku. - Nie jest wykluczone, że agresor użył
    > spamu z załącznikami lub odnośnikami, które ktoś nieopatrznie
    > otworzył, infekując komputer złośliwym oprogramowaniem.
    > GP



    Ciekawe jake to programy antywirusowe sa skuteczne wedlug raiffeisena.
    Bo jakos na stronie nie widze informacji ze nalezy uzywac programu xxx
    lub yyy. Poza tym jak klient ma udowodnic ze ma ostatnia aktualzacje
    programu skoro mu wyczyscili komputer?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1