eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
  • Data: 2008-04-05 18:29:46
    Temat: Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 5 Apr 2008 16:25:09 +0200, GP <e...@-...name>
    wrote:

    >dowiedział się, że nie może liczyć na zwrot pieniędzy ze strony banku,
    >bo do transakcji doszło z użyciem danych, którymi powinien dysponować
    >tylko on, m.in. prywatnym kluczem i hasłem.
    /.../

    >Jak to możliwe? - W przypadku kont firmowych do wykonywania przelewów
    >używane jest tylko jedno hasło, które automatycznie zapisuje się w
    >kluczu sieciowym na twardym dysku komputera, z którego dokonywane są
    /.../


    >programu antywirusowego lub go nie aktualizowali - tłumaczy Marcin
    >Jedliński, rzecznik banku. - Nie jest wykluczone, że agresor użył
    /.../
    >reklamacje i wkrótce pieniądze wrócą na konta klientów. Uczulamy
    >jednak, aby firmy odpowiednio zabezpieczały komputery wysokiej klasy
    >programami antywirusowymi i używały kryptograficznych tokenów USB do

    A Raiffeisen oferuje zabezpieczenie tokenem?
    Zerknąłem do ich TOiP dla "biznesu" i nie ma tam nic o tokenie.
    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1