eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
  • Data: 2008-04-05 20:13:06
    Temat: Re: ZBP: "(klienci) Powinni w końcu zacząć ponosić za to odpowiedzialność"
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    GP wrote:
    > Ktoś włamał się na konto właściciela niewielkiej firmy z Krakowa i
    > ukradł ponad 27 tys. zł. Bank oznajmił, że odszkodowanie się nie
    > należy, bo złodziej korzystał z danych, które teoretycznie powinien
    > znać tylko szef okradzionej firmy. Tyle że podobnych przypadków jest
    > więcej...
    > Kiedy rano wrócił
    > do pracy i ponownie włączył komputer, okazało się, że nie działa
    > system operacyjny.

    Wstrząsająca historia...
    A cofnijmy się do czasów bez bankowości elektronicznej - inna wersja
    historyjki:
    Pan Piotr Mazurkiewicz wrócił do domu i zastał totalny bałagan -
    skradziono dowód osobisty i papiery z banku. Gdy poszedł do oddziału,
    okazało się, że ktoś wyciągnął jego pieniądze.

    I co teraz? Bank odpowiada za włamanie do mieszkania?
    Popełniono przestępstwo - włamanie do komputera (tak jak do domu).

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1