  • Data: 2012-03-16 11:40:43
    Temat: Re: ZUS z KK mBanku - dziekuje bardzo
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jjt7ai$1h8$1@inews.gazeta.pl...
    > PS. U mnie w inspektoracie ZUS, ktory rzadko odwiedzam, gdyz mam podpis
    > elektroniczny, w Radomsku, 50-tysiecznym miescie, sobie zainstalowali
    > system obslugi kolejek z "numerkami"... - to na to kaza nam pracowac i
    > placic do usranej smierci?
    > Ciekawe ile system kosztowal, i ile z tej kwoty trafilo do kieszeni
    > prezesow i dyrektorow...

    U mnie (mieścina niecałe 20k ludności) też to jest :) Znajoma
    opowiadała, że weszła do pustego ZUS, gdzie panie z nudów
    dłubały w nosie i została odesłana sprzed okienka do tej
    machiny kolejkującej.

    Ponieważ byl to jej 1-szy kontakt z w.w. urządzeniem, przez
    dobrych kilka minut męczyła się, zanim odnalazła kombinację
    pytań i odpowiedzi właściwą dla sprawy, z którą przyszła
    - i mogła otrzymać swój numerek.

    W tym czasie, ZUSowe panie obserwowały ją znudzonym
    wzrokiem. Nowoczesność! :)