eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZUS z KK mBanku - dziekuje bardzoRe: ZUS z KK mBanku - dziekuje bardzo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS z KK mBanku - dziekuje bardzo
    Date: Fri, 16 Mar 2012 12:40:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <jjv8rr$b4a$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jjsqsn$3se$1@inews.gazeta.pl> <jjsrs1$lgv$1@node2.news.atman.pl>
    <jjssac$5hd$1@inews.gazeta.pl> <jjt0nn$b2m$1@inews.gazeta.pl>
    <jjt7ai$1h8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-50-208.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1331898043 11402 77.253.50.208 (16 Mar 2012 11:40:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Mar 2012 11:40:43 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: ik4r3k
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:568642
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:jjt7ai$1h8$1@inews.gazeta.pl...
    > PS. U mnie w inspektoracie ZUS, ktory rzadko odwiedzam, gdyz mam podpis
    > elektroniczny, w Radomsku, 50-tysiecznym miescie, sobie zainstalowali
    > system obslugi kolejek z "numerkami"... - to na to kaza nam pracowac i
    > placic do usranej smierci?
    > Ciekawe ile system kosztowal, i ile z tej kwoty trafilo do kieszeni
    > prezesow i dyrektorow...

    U mnie (mieścina niecałe 20k ludności) też to jest :) Znajoma
    opowiadała, że weszła do pustego ZUS, gdzie panie z nudów
    dłubały w nosie i została odesłana sprzed okienka do tej
    machiny kolejkującej.

    Ponieważ byl to jej 1-szy kontakt z w.w. urządzeniem, przez
    dobrych kilka minut męczyła się, zanim odnalazła kombinację
    pytań i odpowiedzi właściwą dla sprawy, z którą przyszła
    - i mogła otrzymać swój numerek.

    W tym czasie, ZUSowe panie obserwowały ją znudzonym
    wzrokiem. Nowoczesność! :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1