  • Data: 2013-07-22 20:29:40
    Temat: Re: Za głupi jestem czyli nowy mbank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Raczej nie, bo to "obciecie" nie takie latwe.
    > TV dostarcza dane zgodnie z umowa, a ci z MUX'a go muxuja i innymi.
    > Tez zgodnie z umowa.
    >
    > Ale jak sie umowili na zbyt malo, to jakosc obrazu kiepska.

    Pewnie tak. Problem w tym, że umówili się na constant bit rate. Gdyby to
    było tak, że wszyscy dostarczają np. "bardzo dobrego" MPEGa (da się łatwo
    przekonwertować), a następnie MUX wysyła to ze zmniennym bit rate
    (i jakością jednakową dla wszystkich) to by to wyglądało duuużo lepiej
    (pewnie nawet gdyby to było jakieś half-HD zamiast SD 576i).

    Inna sprawa że to bez znaczenia, nie wróżę TV długiego życia.
    --
    Krzysztof Hałasa