  • Data: 2013-07-24 00:24:34
    Temat: Re: Za głupi jestem czyli nowy mbank
    Od: Bartolomeo <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie tak. Problem w tym, że umówili się na constant bit rate. Gdyby to
    > było tak, że wszyscy dostarczają np. "bardzo dobrego" MPEGa (da się łatwo
    > przekonwertować), a następnie MUX wysyła to ze zmniennym bit rate
    > (i jakością jednakową dla wszystkich) to by to wyglądało duuużo lepiej
    > (pewnie nawet gdyby to było jakieś half-HD zamiast SD 576i).

    Kanały w MUXie nadawane są ze zmiennym bitratem, natomiast całkowita
    przepustowość strumienia danych to 24.886Mb/s i jest ona związana z
    szerokością dostępnego pasma (8Mhz) oraz sposobem kodowania.
    Nie ważne jak dobry sygnał dostarczają nadawcy, ile Mbit dostaje każdy
    kanał jest zależne od średniej przydzielonej przepustowości i tego co
    nadawane jest na innych kanałach w MUXie. Suma sumarum nadawane jest to
    tak, że jak chwilowo trzeba trochę więcej pasma jednemu nadawcy to jest
    zabierane innym i wice wersa.