eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty" › Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    Date: Tue, 3 Mar 2020 00:08:29 +0100

    "z" 5e5d4416$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Przyjacielu!

    Jestem Twym przyjacielem? A cóż to za nowina?!
    Ty jesteś mym przyjacielem -- dzięki Tobie ludzie
    wiedzą, że nadal nie mam renty chorobowej... Ale
    żebym ja był Twoim?!...

    > Też jesteś za reformą sądownictwa ;-)

    Minister Ziobro jest zaradny, gdy w grę wchodzi jego
    prywatny interes, ale niezaradny, gdy wchodzi interes
    mój i masy innych ludzi krzywdzonych nadal przez... :)
    Przez kogo? Przez prawo? -- sędziowie nie tworzą prawa
    bezpośrednio. Przez sędziów?... Przez prokuratorów?...
    Przez komorników?...

    Podobnie z resztą PiS -- zaradna w pewnych sprawach,
    ale bezradna w innych...

    -=-

    Renty chorobowe... Czy to wina sędziów, że w RP nie ma chorobowych
    rent? To wina prawotwórców, czyli dzisiaj -- PiS. W Wieńcu Zdroju,
    podczas prelekcji prowadzonej w ranach prewencji rentowej organizowanej
    przez ZUS dowiaduję się, że lekarz-orzecznik w ZUS ma makabrycznie
    trudny dylemat, gdy zgłasza się chętny po/na rentę... Orzecznik musi
    dokonać celnego rozpoznania i wydać jednoznaczne orzeczenie... Musi
    wybrać jedno z dwojga... To twarda/ostra alternatywa!!! Nie ma tu
    stanów pośrednich! (w innych państwach ponoć są, ale nie w RP) Musi
    **celnie** trafić, by nie pomylić się!!!!

    Skracając te wywody -- orzecznik musi orzec albo:
    - nie jest pani niezdolna do pracy

    albo:
    - nie jest pan niezdolny do pracy.

    Za tę niezwykle trudną i odpowiedzialną pracę trzeba nieźle płacić...

    -=-

    Cdn. -- nie mogę napisać od razu wszystkiego bo ludzie zbyt wolno czytają...

    -=-

    Jestem za reformą: sądownictwa, wymiaru sprawiedliwości, prawa itd.,
    ale IMO PiS nie przeprowadzi tych reform a nawet nie zmierza do
    przeprowadzenia tych reform. IMO PiS jedynie:
    - da podwyżki emerytur
    - da 500+ (póki co bez waloryzacji -- nie można
    od razu dać wszystkiego, bo co jakiś czas są
    kolejne wybory)
    - da inne datki okołosocjalne
    - obieca sprawiedliwość
    - nagrabi pod siebie, co wlezie...

    Popieram PiS, bo:
    - dał podwyżki emerytur
    (więc mój ojciec łatwiej spłaca długi firmy Jana Pawała II)
    - zdemontował tę firmę swymi posunięciami
    (jestem pod wrażeniem -- myślałem, że
    już ani Bóg, ani diabeł mi nie pomoże)
    - spóźnionymi podwyżkami emerytur
    (firma była wspierana emeryturami moich rodziców,
    więc spóźnienie dało efekt przelania menisku)
    - 500+ skutkującym nagłym zwolnieniem się pracownika firmy
    - współpracą z białostockimi sądami owocującą czymś,
    o czym nie mogę teraz napisać
    - totalnym odwróceniem się bialostockich reprezentantów
    PiS od mojego ojca, gdy ten miał makabrycznie duży problem

    ale niestety cel ostateczny (SSR MKiszowara) nie został osiągnięty...
    [albo został, ale ja o tym nie zostałem powiadomiony]

    Zarzucono mi, że odstąpiłem od swych planów -- IMO to nieprawda!
    - IMO celem pośrednim nie jest prezes SN MGelsdorf, ale SSN -- JFIwulski...
    (celem ostatecznym rzecz jasna jest SSR MKiszowara
    a celem pobocznym/przyokazyjnym są kasacje skutkujące
    de facto mordowaniem chorych ludzi w majestacie prawa)
    - mam prawo do zmiany ;) planów. (ale na razie nie
    odstąpiłem od swych planów i nie zmierzam do odstąpienia)

    -=-

    WCejrowski mówi:
    - wybrać posła na Sejm RP, lecz pociąć go
    szablami, gdy ten sprzeniewierzy się
    i jednocześnie
    - namawia do legalizacji broni palnej
    (że tak to skrótowo ujmę w słowa)
    w RP, czyli chyba plącze się...

    - Po co ciąć szablami, skoro można rozstrzelać?

    I dziwi się spadkiem popularności?...

    Panie WCejrowski -- ludzie głupi nie są!
    Łapią/wychwytują/zauważają takie zaplątania i stosownie
    reagują! Po co ludziom/wyborcom taki zagubiony człowiek?
    Ludzie chcą kogoś obejmującego całość swym umysłem!!!

    Co jakiś czas ktoś roztropnie zauważa, że Amerykanie mają
    palną broń, która im służy do obrony przed wybrańcami...

    -=-

    Kandydatka na urząd Prezydenta RP mówi w TV o swych planach?
    I zapomina o możliwościach prezydenta RP? Prezydent RP nie
    jest władzą ustawodawczą a pani chyba nie chce szantażować:
    - albo uchwalata co wam każę,
    - albo wetuję wszystko jak leci!
    Ponadto -- co to za kandydatka, którą byle dziennikarz gasi?...

    -=-

    Emerytury do banków a chorobowe renty (których
    dziś nie ma w RP) do prywatnych ubezpieczycieli...

    Niestety PiS tych reform nie przeprowadzi -- potrzebuje
    ZUS do finansowania swej polityki prosocjalnej... Nie
    można zwiększać podatków, ale można zwiększać składki ZUS...

    IMO PiS raczej zmierza do budowy ,,prywatnego państwa''...

    --