  • Data: 2009-11-23 17:05:44
    Temat: Re: Zablokowane środki.
    Od: "Kajetan" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:heeabo$1b9u$2@opal.icpnet.pl...

    > załatwia to się (niestety) przez mLinię - jak skontaktujesz się z bankiem
    > to napisz jak ci poszło

    Dzięki za rady.
    Skontaktowałem się z mLinią i złożyłem dyspozycję o uwolnienie kwoty od
    zajęcia. Bez oporów przyjęto, zapytano mnie tylko o to czy korzystam z
    uwolnienia w innym banku. Pan na mLinii powiedział, że najszybciej jeszcze
    dzisiaj lub jutro sprawa powinna być załatwiona, zawiadomienie ma przyjść
    mailem.
    Teraz tylko nerwowe czekanie :)

    K.