  • Data: 2010-08-11 10:32:22
    Temat: Re: Zablokowanie dostępu przez www do konta w banku
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 11:07:15 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Właśnie wspomniany przez mnie brak informacji, czy konto prawidłowe, czy
    > nie, wpłynie na zmniejszenie liczby zablokowanych takim atakiem
    > _istniejących_ kont. Można tak zrobić, że tylko co setny (albo co
    > tysięczny) losowo wybrany login będzie prawdziwym loginem jakiegoś
    > konta. P.G.

    Odniosę się tylko do tego, bo nie chce mi się dalej brnąć. Ja jako
    atakujący totalnie w dupie mam czy bank mi coś pokaże czy nie. Mam armię
    komputerów, z których każdy z nich ma jedno zadanie zalogować się 3 razy
    na ten sam login (losowo wybrany z danej puli) i hasło. Koniec kropka.
    Teraz bardziej jasne? Nie chce się nigdzie zalogować, nic uzyskać, chcę
    przy pomocy botnetu zablokować jak największą ilość kont klientów danego
    banku co może pociągnąć na sobą konkretne skutki.

    --
    xbartx