eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy › Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
  • Data: 2005-04-01 05:39:43
    Temat: Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Od: "MŁ" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MŁ" <h...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d2imcq$5g2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Paweł K." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy jakby na ich stronie po zalogowaniu była odpowiednia zakładka,
    > wypełniam, wpisuje kod jednorazowy i po sprawie. Wysłanie wniosku na pi

    przepraszam, coś mi poprzedni post poleciał w kosmos

    Wystarczy jakby na ich stronie po zalogowaniu była odpowiednia zakładka,
    wypełniam, wpisuje kod jednorazowy i po sprawie.
    Poza tym czy podpisy na wniosku muszą się zgadzać? To pracownik banku
    powinien się ze mną skontaktować w celu potwierdzenia czy taki wniosek
    został wysłany, przecież podałem po to telefon i maila. Po złożonej
    reklamacji dostałem info potwierdzające na maila, a po wysłaniu wniosku nie.
    Ewidentnie świadczy to o tym, że m-bank za wszelką cenę próbuje utrudniać
    rozwiązywanie umów.