eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowyRe: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
  • Data: 2005-04-03 09:00:28
    Temat: Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Seba napisał(a):

    > Mialem podobna sytuacje z podpisem w Mulitbanku ... dotyczyla podpisu na
    > drugu polecenia zaplaty
    > ktory wysyla operator komorkowy. No i nic sie nie stalo bo podpis byl inny.
    > No byl inny i wogole nie mialem pojecia jak sie podpisalem :) ...
    > Ale poszedlem do oddzialu i wypelnilem wniosek o zmianie podpisu :) ... nie
    > musialem sie pod nim podpisywac
    > poprawnym podpisem zeby zmienic podpis, potwierdzili tylko ze ja to ja i
    > zmienilem podpis.

    W inteligo, z racji braku oddziałów, jest tak:

    w celu zmiany wzoru podpisu Klienta posiadanego przez Bank konieczne
    jest przesłanie na adres korespondencyjny: Inteligo: ul. Wspólna
    47/49, 00-684 Warszawa, oświadczenia o zmianie podpisu (wraz z nowym
    wzorem podpisu) notarialnie poświadczonego.

    > Swoja droga jak podpisuje sie na potwierdzeniach zaplaty karta w sklepie to
    > czasami wale takie kulfony ze nie wiem
    > jak oni to potem weryfikuja jako poprawne :)

    Nie weryfikują. Weryfikuje jedynie sprzedawca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1