eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkamiRe: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
  • Data: 2020-02-07 14:59:56
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5e3d586a$0$512$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.02.2020 o 12:28, Dawid Rutkowski pisze:
    >> Choć coraz popularniejsze staje się również trzymanie w sklepowym
    >> komputerze danych karty, którą się płaciło - i przy ew. zwrocie w
    >> ogóle się karty nie podaje, zwrot idzie na zapamiętane numery.

    >Zawsze myślałem, że terminal przekazuje numer karty do centrum
    >rozliczania kart, a nie do kasy sklepowej...

    Do kasy chyba tez musi ... a moze nie musi, ale lepiej, jesli sklep ma
    komplet informacji w jednym miejscu.

    I czy mi sie wydaje, czy czesto z jednej drukarki wychodzi paragon
    fiskalny i potwierdzenie platnosci karta.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1